pohyb, cvičení, váha, životospráva

15.11.2012 20:51

Slova doc. Límanové

Užívejte Hydrocortison, dodržujte zdravou životosprávu- nesmíte přibrat !!!, budte psychicky co nejklidnější, zařadte pohyb, procházky, aktivity , zajímavé čtení- aktivizujte se, máte na to. 

 
Datum: 02.10.2012 | Vložil: Petra

Nesmíte přibrat?? Pročpak? Já přibírám už při pohledu na jídlo.

Datum: 10.10.2012 | Vložil: Janka

přibíráme asi všechny po těch kortikoidech....ale asi bychom se měly pořád malinko hlídat a nepřejídat se a trochu o sebe dbát.....aby se nepřidružily další zdrav. problémy.....(cholesterol, cukrovka,atd.)

Datum: 12.10.2012 | Vložil: Iveta

No je to určitě hodně po těch kortikoidech - já vysadila, zhubla a sotva jsme začla brát 10mg mám 3 kila zase nahoře :-(. Ach joo, akorát ten můj nepohyb tomu taky příspívá...

Datum: 15.10.2012 | Vložil: Jana

Pohyb v rámci možností je důležitý. Já jsem zvolila plavání - celé léto plavu pravidelně a hubnu. Doporučuji též jíst vícekrát denně a malé dávky :-)

Datum: 15.11.2012 | Vložil: Janka

Já chodím cvičit 2x týdně na balony -což je jedno z mála cvičení, které zvládám (u energičtějších cvičení sem měla malinko kolapsové stavy :( ) a jak píše Jana - pravidelně jíst (já jím 6x denně :) )