léky - druhy ,dávky

20.09.2012 20:10

Datum: 04.06.2012 | Vložil: Janka

nefungují mi vůbec nadledviny a mám sníženou funkci štítné žlázy- (denně)- Letrox 50 (1 tbl.) Hydrocortison (12,5 - 5 - 2,5 mg), fludrocortison (čtvrt tbl. ráno a večer) a Omeprazol (1 tbl.)

Datum: 05.06.2012 | Vložil: Jana Brno

Beru od počátku pořád stejnou dávku Hydrocortisonu 20-10-0 mg. Při zátěži si mohu zvýšit nejvýše o 10 mg denně, a to nejdéle po dobu 5 dnů.
Letrox mám nyní nejvyšši za celou dobu - 125/6 x týdně. V sobotu vynechávám, protože mi hodne "bušelo" srdce - nevím jak napsat.
Fludrocortison beru 0-1-0, měla jsem hodně nízký tlak.

 

Re: Re: léky-druhy,dávkování

Když někam jedu, připadám si jako lékárna... (léky mám v práci v šuplíku, v peněžence, někdo taky v autě, na chatě).Taky si hlídám, když někam cestuju,abych měla léky ve více různých zavazadlech - pro případ ztráty či odcizení.

 

dávkování - tvalé navýšení

Datum: 27.06.2014 | Vložil: Helena

Přátelé, nevím, jestli bych si mohla trvale zvýšit dávkování např. o jednu tabletu denně bez svolení lékařů. Zhoršila se mi velice artroza a pokud nemám více hormonů je mi špatně. Můj lédař mi říkal, že si mohu navyšovat až o tři tablety denně, ale za podmínky, že se postupně zase vrátím k původní dávce, poraďte, jak byste to řešili vy?


Datum: 01.08.2014 | Vložil: Katka

Dobry den, toto je tezke radit, ale navysovat o jednu tbl denne trvale bych nedelala, a 3 tbl. denne je opravdu hodne, spise bych Vam doporucila po 1/2 tbl. denne.


Datum: 16.08.2014 | Vložil: Janka

Jinak já bych asi taky trvale nenavyšovala, jen krátkodobě, pokud máš problémy, asi bych to řešila s lékařem (radši)