těhotenství a porod s addisonem

20.09.2012 10:21

Datum: 04.06.2012 | Vložil: Janka

doktoři straší, že většinou s Addisonem časem souvisí selhání vaječníků....ale pořádně nic neví, s těhotenstvím addisoniček nemají zkušenosti,neví jestli to jde otěhotnět, jaký bude průběh těhotenství,porod,jestli to je dědičné,atd....
Někdy přemýšlím,jestli to jde s naší nemocí zlvádnout(když vidím jak jsem vyčerpaná a to chodím "jen" do práce a starám se prakticky jen o sebe a domácnost)...

Datum: 25.06.2012 | Vložil: L410

Dobrý den, mám Schmidtův syndrom (hypokorticismus a hypothyreoza) a mám tři děti. :) Nemoc manifestovala kdy druhému dítěti bylo půl roku, třetí dítě přišlo až za několik let. Početí proběhlo spontáně a bylo pro mne i manžela velkým překvapením, už jsme s dalším dítětem nepočítali. Všichni lékaři mne sledovali a zkoušeli, co bude nejlepší. Strašili, že dítě bude postižené na těle i na duchu. Nic z toho se nestalo. Po sice dramatickém porodu a kolapsu po porodu, jsem donosila a porodila dnes již šestiletého syna. Nebojte se, dítě je zázrak. Buďte na sebe opatrná a nemyslete na to zlé ale na to dobré. Bývám dost unavená a kolikrát lezu po čtyřech a tak přemýšlím o inv. důchodu, jestli budu mít nárok.

Datum: 11.09.2012 | Vložil: Kamila

Dobrý den, zajímal by mne Váš průběh těhotenství, mám addisonovu chorobu (sekundární-porucha hypofýzy) a ráda bych dítě měla. Doktor mi řekl, že těhotenství problém není a tak by mne zajímala Vaše osobní zkušenost. Popř. pokud je na Vás nějaký email. Děkuji moc.