každodenní fungování

20.09.2012 10:20

Datum: 01.06.2012 | Vložil: Jana Brno

Ráno je mi nejhůř, s přibývajícími hodinami je mi lépe a lépe. Po větší fyzické a psychické zátěži se unavenost zhoršuje. Musela jsem se naučit odpočívat - při prvních příznacích únavy odložit rozdělané (je-li to možné) a jít si na půl hodiny lehnout.

Datum: 03.06.2012 | Vložil: Míša

Ahoj, cítím se hodně podobně. Jsou dny kdy stěží zvládám domácí práce. Musím často odpočívat, žehlit vydržím jen hodinu, v letních měsících je to nejhorší, čím větší teplo tím větší únava. Ve dnech kdy je víc než 25 stupňů polehávám celé dny.

Od začátku nemoci (1995) jsem měla částečný i.d., před čtyřmi lety mi dali plný důchod a loni mi ho zase vzali. Nemoc se nezlepšila ale změnily se zákony. Před pár lety bych ještě možná zvládla pracovat, teď už jsem tak unavená, že nejsem schopná pracovat.

Datum: 03.06.2012 | Vložil: Vlaďka

Aho,zdravím vás všechny!Píšete jak se cítíte během dne a jak zvládat domácí práce,osobní život a rodinu,ale jak jste se popraly se zaměstnáním? Vlaďka

Datum: 04.06.2012 | Vložil: Iveta

Ahoj, tak já mám Addisona zhruba 9 let, zatím pořád zvládám chodit do práce na plný úvazek, ale nemám děti, tak mám té energie přece jen asi víc ;-). Je fakt, že v poslední době na sobě pozoruje mnohem větší únavu než dřív,někdy je člověk opravdu rád, že doleze z práce domů... Když je ještě špatné počasí, tak se mi i někdy stane, že vyjít schody z metra je jako jít na Sněžku :-(. Spíš mám velký problém s upravováním léků, kdy zvýšit, kdy ne apod...

Datum: 04.06.2012 | Vložil: Janka

No,tak já to mám malinko jinak v tom,že dopoledne většinou funguju jakž takž,ale s ubíhajícím dnem jsem unavenější,takže po práci dorazím většinou domů a už nic nezvládám (takže domácí práce doháním malinko o víkendu) a o víkendu si musím přes den lehnout..a nebo mi je zle už od rána a to pak celý den a to pak sem ráda, že jsem ráda.. Moje únava se kupí nejen v průběhu dne,ale i v průběhu týdne -v pátek mi často bývá opravdu nejhůř (občas jsem právě v pátek začala marodit - teploty,atd. ale po 2 dnech odpočinku se to zase srovnalo). Rozhoďně už toho nezlvádám tolik co dříve - abych zvládala práci,tak přicházím o osobní život :( - 8 hod v práci mě vyčerpává. Hodně vnímám nízký tlak,to teď v těch teplých dnech bývá horší - motá se mi hlava, jsem malátná...a zase v zimních měsících jsem docela náchylná na bacily a když něco chytnu,tak se s tím peru déle než dříve...Hodně si hlídám,ať mám naspáno vždy cca 8 hodin.